RELATIF: Media Mematangkan Minda . Selamat Datang . Selamat Membaca . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://azmirelatif-1.blogspot.com

Selasa, 26 Jun 2012

Foto: Kemalangan

NAHAS JALAN RAYA
Ruangan ini hanya memaparkan tentang Foto: Kemalangan yang berpunca dari kecuaian sendiri atau orang lain.
Ruangan ini dikelolakan oleh:
AZMI MOHD. SALLEH
KOTA BHARU, KELANTAN

KOTA BHARU, KELANTAN: SEBUAH kereta dan sebuah motosikal terlibat dalam nahas jalan raya di selekoh Kampung Paloh, Jalan Pintu Geng dekat sini petang tadi. Dalam kejadian itu, motosikal terbabit berkeadaan remuk.
 
 
 
 Foto ini dirakam di Kampung Paloh, Jalan Pintu Geng, Kota Bharu, Kelantan pada 14.8.2012.

Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH
KOTA BHARU, KELANTAN


KOTA BHARU, KELANTAN:  SEBUAH kereta Toyota terbabas lalu merempuh premis kenderaan terpakai Bumi Automobil di Jalan Bunut Payong dekat sini pagi tadi. Dilaporkan, sebelum itu kenderaan terbabit telah merempuh kereta Volvo hijau, menyebabkan kereta yang merempuh itu pecah tayar hadapan sebelah kiri sebelum merempuh pagar premis berkenaan.





Foto ini dirakam di Jalan Bunut Payong, Kota Bharu, Kelantan menggunakan telefon bimbit pada 23.7.2012.

Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH 
WAKAF BAHARU, KELANTAN

WAKAF BAHARU, KELANTAN:  SEBUAH kenderaan Iswara Aeroback remuk di bahagian hadapan setelah terlibat dengan nahas jalan raya setelah berlanggar dengan kenderaan lain di Kampung Kubang Batang dekat sini beberapa bulan yang lalu. Pemandu kenderaan berkenaan dikatakan maut dalam nahas tersebut. Kenderaan ini kemudiannya tersadai di tepi jalan di kampung berkenaan.



Foto ini dirakam di Kampung Kubang Batang, Wakaf Baharu, Kelantan pada 5.5.2012.

Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan