RELATIF: Media Mematangkan Minda . Selamat Datang . Selamat Membaca . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://azmirelatif-1.blogspot.com

Rabu, 4 April 2012

Foto: Pesakit Mental

PESAKIT MENTAL
Ruangan ini memaparkan hanya foto tentang Pesakit Mental yang berkeliaran dengan
gelagat mereka.
Ruangan ini dikelolakan oleh:
AZMI MOHD. SALLEH
KOTA BHARU, KELANTAN

KOTA BHARU, KELANTAN:  HARI demi hari pusat bandar Kota Bharu dibanjiri golongan pesakit mental. Bukan muka lama, sebaliknya muka baru menonjol seorang demi seorang setiap beberapa hari sekali. Pihak berkuasa polis bukan tidak mempunyai kuasa untuk menangani masalah ini, namun dengan membiarkan golongan berkenaan boleh mencemarkan imej "Membangun Bersama Islam".




Foto ini dirakam di Jalan Doktor, Kota Bharu, Kelantan pada 5.9.2012.

Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH
KOTA BHARU, KELANTAN

KOTA BHARU, KELANTAN:  KEHADIRAN pesakit mental di pusat bandar Kota Bharu tahun 2012 ini mula kelihatan, hal seumpama ini pernah berlaku tahun-tahun sebelum ini. Kehadiran mereka boleh dicegah jika peranan utama dimainkan oleh pihak polis, dengan membawa mereka ke Hospital Tanjung Rambutan di Perak. Ini kerana, segala kemudahan yang disediakan oleh kerajaan khusus untuk golongan ini. Namun, sikap pihak berkuasa polis tidak cuba untuk menyelesaikan masalah sedemikian, malah Kota Bharu amnya dan Kelantan khususnya akan sentiasa didatangi oleh golongan ini sampai bila-bila. 




Foto ini dirakam di Jalan Doktor, Kota Bharu, Kelantan pada 23.7.2012.

Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH
KOTA BHARU, KELANTAN


Lokasi: Jalan Maju.


Lokasi: Jalan Doktor.

Lokasi: Jalan Maju.

Jurufoto:
AZMI MOHD. SALLEH
TUMPAT, KELANTAN

Lokasi: Kampung Laut.

Jurufoto:
AZMI MOHD. SALLEH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan